вторник, 18 октомври 2011 г.

Френски макарони



Рецептата за тези френски макарони взех от този чудесен блог:
http://sunshineskitchen.com/french-macarons-with-baileys-choco-cream/#comment-5421


За първи път правя френски макарони. Моите са неуспешни, но въпреки всичко пак ще ги приготвя. Неуспешни, но толкова вкусни, че за хора, които не се вълнуват от кулинарни техники и изпълнения, си бяха направо перфектни :)))) Изядоха се на секундата. Определено ще направя пак, и дори и моите да не успея да ги докарам на вид , то поне ще им се насладим със сигурност.:))))


Хубав ден на всички!:)

14 коментара:

Unknown каза...

Много са красиви,а как вкусно звучат самооо...

Ирина каза...

Здравей :)

Макароните изглеждат много добре и определено си се справила с технологията. Просто поличките са по-малки, но това не е толкова фатално.
Радвам се, че са ти харесали и успех със следващите опити :)

Kokona каза...

Катя, Ирина, благодаря ви!:)

Milena каза...

Прекрасни са! На тези малки бижута само им се каня :-)

Усмихнат ден :-)

Елена Димиева каза...

Страхотни са станали, похвално, че си се престрашила да ги направиш :) Аз все не смея, струва ми се трудно и си мисля, че няма да ми се получат. Твоите ми харесаха много, веднага си грабвам :))))
Хубав ден!

Meiche каза...

Пак си се вихрила - този път много изискано и френско :) Въпреки твоята самокритика, смятам, че изглеждат страхотно!!!
Иначе и на мен са ми влезли в графика за приготвяне, но трябва да намеря време.
А от къде взе бадемово брашно?

Kokona каза...

Милена, Елена, Мейче, благодаря ви!:)

Мейче, ето тук дойде зора. Видях в блога на Ирина, коментираха, че имало в Кауфланд, но аз не намерих. И понеже пишеше, че става с фино смлени бадеми, тройно пресяти с пудрата захар се наех да си направя сама. Доста е трудоемко да се минат през сито. Моите ситно смлени си бяха станали като масло, но станаха да се пресеят. Помагах си с лъжичка и се получиха нещата. :)
Обаче, страшно съм доволна от вкуса им. Определено пак ще ги правя и то много скоро. В тази рецепта на Ирина, единствено смених какаото с боя,с която принципно изглеждаха розови макароните, ама на снимките с моя фотоапарат много убит цвят вадят :))))

Анонимен каза...

Тази красота наричаш "неуспешни"?!Я тогава ги дай насам,а ти си направи нови успешни:)))

Мъх каза...

И аз и се оглеждах на тази рецепта, но още не съм намерила време да я опитам. Твоите изглеждат чудно!
Поздравления!

Mарияна каза...

Аз на тези красоти им викам успешни макарони! Страхотни са!

Kokona каза...

Благодаря ви :')

Роси каза...

Дари,ама какво не им харесваш,на мен ми изглеждат идеални!
При все,че идея нямам какъв им е вкуса,твоите са ми много примамливи,изкушаващи и ми будят любопитството на макс!
Може би защото съм лаик на тази тема,та и за мен са перфектни!

Kokona каза...

Еликсирче, не се получиха както трябва. Има си тънкости и Ирина ги е описала в блога си, как трябва да изглеждат и т.н. Докарах ги, да, долу- горе, но пък на вкус са си супер:)

Ивейн каза...

Как неуспешни, направо са си ПЕРФЕКТНИ!!!